Gabriela.

   Jestem mamą. Z całym wachlarzem przyjemności i obowiązków związanych z tym przywilejem. Nocne, czasami cogodzinne wstawanie. Głośny płacz, którego nie da sie uspokoić. Poranione piersi i karmienie na żądanie. Szybki prysznic i suszenie włosów po kilku godzinach od umycia głowy. Brak czasu i poczucie niemocy, szczególnie podczas nocnego czuwania. Przymus opuszczenia ciepłego łóżka, gdy trzeba ją przewinąć. Bolący kręgosłup podczas noszenie tej niewielkiej istoty i maratony pokonane podczas krążenia po pokoju. Ale siłą mojego macierzyństwa jest jej uśmiech. Spektakl mimiczny oprawiony całą gamą najpiękniejszych dźwięków, gdy się wybudza ze snu, nawet dwuminutowego. Maleńkie dłonie zaciśnięte na moim palcu. Niebieskie tęczówki i oczy ufnie spoglądające w moją stronę. Miękka skóra, której nie można się oprzeć. Jej spokój i wyciszenie, gdy tylko poczuje ciepło skóry i zapach. Poczucie, że jesteśmy całym jej światem. Ciepłe ciało wtulone w moje i korzystające ze słodyczy snu.
   Rozkochała mnie w sobie skutecznie. Uwielbiam w niej wszystko. Kocham ponad życie. Od pierwszego wejrzenia. Od 14 grudnia, kiedy pojawiła się na świecie.
  To trudna przygoda, udowadnia mi to od samego początku. Związana z ogromnym strachem, niemocą, czasami poczuciem bycia nie na miejscu i ochotą cofnięcia czasu do tego spokojnego. Po takich myślach staje się jednak coś, co udowadnia, że nie oddałabym ani sekundy z życia, które się zaczęło dzięki niej. Jest najpiękniejsza, najcudowniejsza, najukochańsza. Jest naszą córką - miłością stworzoną z miłości.

   Gabriela - nasz mały cud. 

Komentarze

  1. Słodziak!!!! Bóg jeden wie jak ja marzę o dziecku :-( :-( Z serca gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie pozostaje nic innego jak wierzyć, że potomostwo jest już w planach Bożych! ;)

      Dziękujemy!

      Usuń
  2. Jakie słodkie maleństwo! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawdziwy Cud! :) Jak przepięknie, słodko śpi! Niech rośnie zdrowa i szczęśliwa! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba główna ntencja naszych modlitw.
      Dziękujemy! ;)

      Usuń
  4. Niech tak trwa, szczęście i ufność.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Niech Wam rośnie zdrowa. A dla Was dużo siły :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To znakomite wieści według mnie, że mimo pewnych niewygód wszystko jest w mig nagradzane. :)

    Mam nadzieję, że stopniowo będziesz w stanie znaleźć nieco więcej spokojnych chwil dla siebie.

    Oby się wszystko teraz układało jak należy. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to niesamowite ile taka mała istota może wywołać emocji. I jak bardzo zmienić myślenie.

      Dziękuję!

      Usuń
  7. Wow, jest przepiękna :) Gratuluję :) Mam nadzieję, że szybko minie cogodzinne wstawanie ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Ja też mam taką nadzieję, oj, mam ;)

      Usuń
  8. Witaj, Maleńka!!! <3
    Uściski dla całej Trójki :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc w całej chyba przyrodzie jest tak, że jak pojawia się potomstwo to rodzice zmieniają nawyki, sposób myślenia, podejścia do wielu spraw. I to niezależnie od gatunku.

    :) Polecam właśnie Dead Can Dance, bo proponują dość stonowaną muzykę.

    No ja też nie jestem jakimś znawcą skoków, jednak lubię popatrzeć jak są.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę nauczyć się życia bez telefonu, bez netu, bez bloga a z mężem, nade wszystko, potem z dzieckiem. Pieprzyć tę całą blogosferę ....wody mi nigdy nie podała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po tych cudownych, cudownych słowach wiem już, że Gabrysia będzie najszczęśliwszym, najbardziej rozpieszczonym dzieckiem na świecie :)

    Ulżyło mi bardzo kiedy dostałaś moją wiadomość o zamknięciu blogów na Onecie. Rzadko kiedy czytam tak piękne słowa jak u Ciebie, a i znamy się też nie od dzisiaj, bo jeszcze z mojej Starej Polanki... Chyba pękłoby mi serce, jakbym stracił z Tobą kontakt.

    Dzięki, że jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. :) Muzyka moim zdaniem to jest to. Na każdy dzień, na każdy nastrój można coś znaleźć.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Witaj na świecie, Kruszyno. Rośnij zdrowa! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję pojawienia się Gabrysi na świecie. Dzieci to wielki, nieoceniony skarb!

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci wytrwałości i wsparcia bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje. Przepiękna kruszynka. Bądź silna siłą jej uśmiechu. Dużo sił i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję pięknej córeczki! Wasze życie teraz bardzo się zmieniło, czeka Was wiele wyzwań ale i wiele radości. Życzę powodzenia w nowej roli :) Myślę, że poradzicie sobie wyśmienicie, bo po wpisach widzę jak wszyscy bardzo się kochacie... Pozdrawiam ciepło :) Joanna z Szufladkowych poezyjek.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przed Tobą wiele nieprzespanych nocy, porażek, złości, smutków i rozczarowań.. bo wiadomo, że dziecko co raz większe to i więcej emocji będzie towarzyszyć. Ale nie można zapomnieć, że to ciągłe szczęście, miłość i bliskość która wynagradza wszystkie złe chwile :)) Śliczna, mała istotka ♥♥♥ Gratuluję z całego serduszka! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz