Skrzypek opowie Ci o ich miłości.


Zamyślone spojrzenia tańczą na łagodnej tafli jeziora.

Wzrok przenika przez przestrzeń namalowaną tęsknotą.

Skrzypek gra ukryty w koronie rozłożystych bzów,

co zgubiły się późną porą zimową

wśród ogarniętych puszystym śniegiem drzew.

(oczami miłości patrz, ustami zakochanymi mów)

Ona przymyka powieki, on ją głaszcze po włosach.

Stąpają cicho po ziemi – rozkołysani.

Gdzieś dalej cicho trwa codzienność niezwykłych gwiazd

i nikt nie wie o ich miłości.

Tylko skrzypek ukryty w zapachu fioletu,

co rozkwitł porą zimową…



Komentarze

  1. Dosyć mi zimno, to Ty jeszcze o zimie... :D Miłość powinna roztopić śniegi i lody przełamać.

    OdpowiedzUsuń
  2. powinna i robi. nic jej tej siły nie odbierze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cyprian Kamil Norwid to Cię powinien w pięty całować. Jak Ty to robisz, że ja, ścisłowiec z niechęcią do poezji, lubię Twoje wiersze? ;O

    OdpowiedzUsuń
  4. bo to nie jest wiersz :P i stąd to zamiłowanie. :Da Norwida za "Weronę" to ja mam ochotę wyściskać. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale wierszopodobne to jest. ;DTrawię tylko poezję Szymborskiej. Resztę poetów z najwyższą przyjemnością pogoniłabym siekierą. ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. No, jeśli ją lubisz, to mogę ją oszczędzić. ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w zdjęciu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniała miłość. zdjęcie cudne;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O miłości ? ja nie mogę o tym słuchać, ani czytać, to co napisałaś jest piękne. Ale nie mogłam tego do końca przeczytać. Bo miłość mnie drażni. /Mussowo

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęcie uwielbiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja także, Oleńko. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na zdjęciu cudowne ujęcie telefonu :) A co do tekstu, hm, zakochana, chyba nie mam nic do dodania, właściwie zakochani.

    OdpowiedzUsuń
  13. przelane uczuciami słowa..kochana nie rozpłyń się;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I znowu kończysz rozmowę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. To zdjęcie....Magiczne...

    OdpowiedzUsuń
  16. jest :-) poczta polska się spisała :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. rozmarzyłam się jakoś jak to czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sami nie powiedzą, bo to ich wspólna tajemnica, którą potrafią pielęgnować :)Cuuudowni <3 mówiłam już, że Was uwielbiam? :D a zwłaszcza na zdjęciach ;) ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz