Zaczarował mnie.

someone like you
dobrze, że jest adele

  - Myślisz czasem poważnie o tym, że chciałbyś spędzić ze mną resztę swojego życia?
  - Ciągle myślę o tym tak na poważnie.

 

  Jest wiele takich uderzeń serca, które podpowiadają mi nieśmiało, że właśnie z nim chcę spędzić wszystkie swoje przyszłe dni. Kiedy mamy okazję spędzić ze sobą więcej niż jeden dzień w tygodniu - oddaję się słodkiemu uczuciu, że jesteśmy stworzeni dla siebie.
 Jakbym była stworzona właśnie dla niego, dla nikogo innego. Jakby to jego ramiona miały koić moje smutki aż do skończenia świata, jego długie palce ocierać moje łzy, a jego uśmiechy celebrować moje powodzenia. Porażki także. Chcę budzić się przy nim i czekać aż się obudzi, by opowiadać mu o swoich snach. Chcę czekać na niego, kiedy oddali się za daleko. W jego dłoniach ukryć dobytek mojego serca i całego życia. Dziś nie umiem wyobrazić sobie przyszłości inaczej niż przy nim. I tak jest dobrze, tak jest idealnie.
 Za nim tęsknię. Zawsze inaczej, ale tęsknię. Najgorsza z tęsknot to ta, kiedy chcę zostać przy nim, a muszę wracać. Moje łzy moczą mu koszulkę, a on ściska mnie mocno, pozwalając wypłakać wszystkie krople powodowane smutkiem. I choć później wyglądam okropnie, on z czułością gładzi moje policzki i szepcze, że jestem piękna dla niego.

  I wtedy wiem, jak wielką miłość spotkałam na swojej drodze. Wtedy wiem, że nie jest mężczyzną, który jest tylko, gdy są dobre dni i dobrobyt. Wtedy wiem, że jest mężczyzną, który kiedyś pocałuje każdą moją zmarszczkę i opowie, jak bardzo mu się podobają. Kocham go, naprawdę go kocham. Choć czasem jeszcze jest dla mnie to takie nieprawdopodobne.



Komentarze

  1. Mam łzy w oczach... GDZIE SIĘ RODZĄ DZIEWCZYNY, KTÓRE POTRAFIĄ *WŁAŚNIE TAK* KOCHAĆ...?!! Nie mów tego zbyt głośno, bo spłoszysz...ciii... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekają cierpliwie aż ktoś je dostrzeże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziwne uczucie, co nie? Spełniają się Twoje marzenia, a Ty masz wrażenie, że to tylko piękny sen, nierzeczywisty, boisz się, że się obudzisz. Nie możesz uwierzyć w to, że jesteś szczęśliwa, nie możesz się do tego przyzwyczaić.Masz tak? Ja ostatnio cały czas mam takie myśli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś w tym jest. Tak, ostatnio mam ciągle wrażenie, że ja i Adrian to tylko mój głupi wymysł.

    OdpowiedzUsuń
  5. To ja teraz mam wrażenie, że te ostatnie dni spędzone w Bieszczadach są takim pięknym snem. Że ogólnie całe moje życie teraz stało się takim ładnym snem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybym mogła, kliknęłabym "Lubię to". Mówią, że uczuć nigdy do końca nie da się opisać, przelać ich na papier czy ekran komputera - skoro to nie jest to "do końca opisane uczucie", to ja nie wiem, jakie łzy miałabym w oczach, gdybyś mogła w poście oddać tę całą miłość, którą w sobie masz. Piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zminimalizowana27 sierpnia 2011 15:46

    kochaj, kochanie przedłuża życie ^^ :*/groszki-i-roze/

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim razie: śnij jak najdłużej ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. niekiedy piszecie mi takie rzeczy w komentarzach, że nim na nie odpisze - czytam je kilka razy przekonując samą siebie, że te słowo są skierowane właśnie do mnie. Później nie wiem, co powinnam napisać, żeby w słowach umieścić odpowiednią emocję. Najchętniej wysłałabym swój uśmiech, ale nie mogę. Dziękuję. Naprawdę Ci dziękuje za te słowa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zminimalizowana28 sierpnia 2011 05:32

    to rozkaz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. dawno tak nie zadrżało na tym blogu taką emocją! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zminimalizowana28 sierpnia 2011 06:37

    oj, przepraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, że to działa też w drugą stronę? Pod niektórymi postami zwyczajnie nie wiadomo, co napisać, żeby wyrazić wszystkie emocje, jakie ten tekst wywołał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę przyjąć do świadomości fakt, że to co się dzieje, jest rzeczywistością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że jest :) naprawdę cudownie, że jest.

    OdpowiedzUsuń
  16. olka.1013@op.pl28 sierpnia 2011 12:29

    tak się właśnie dzieje, kiedy marzenia stają się rzeczywistością. Miłość jest naprawdę piękna (deszczowy-pejzaz)

    OdpowiedzUsuń
  17. amisu88_blog_onet_pl29 sierpnia 2011 16:36

    W takim razie życzę Ci, żeby to zaczarowanie nigdy się nie skończyło. Pięknie o Nim piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bloodywine@vp.pl30 sierpnia 2011 04:26

    "Spora część naszego życia opera się na rożnego rodzaju uroczystościach, które na początku bawią, następnie irytują by w końcu zacząć niektórych z nas nudzić. " Aleskandra z bloodywine.blog.onet.pl zaprasza na krótką historię poświęconą rozmyślaniu o polityce prorodzinnej. Jeżeli tylko chcesz, wpadnij, przeczytaj, skomentuj i zostań ze mną na dłużej. Pozdrawiam, A. Bleed.

    OdpowiedzUsuń
  19. :) :) :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  20. myosotis.mai@onet.eu10 września 2011 05:51

    właśnie ostatnio na piosenka też wiele dla mnie znaczy... piszesz w taki sposób jakby to była miłość na odległość, dobrze zrozumiałam?ostatnio spotkałam na swojej drodze kogoś, o kim mówię w podobny sposób. /myosotis-mai/

    OdpowiedzUsuń
  21. kiedy spotkamy w swoim życiu osobę nam przeznaczoną, wiemy, że to nie żadne zauroczenie, że to nie miłość na chwilę, że to osoba na całe życie. czujemy. :) / kruszesie

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak, to jest miłość na odległość

    OdpowiedzUsuń
  23. :* Ludzie ach ta miłość! :*Filozofka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Ujęłaś w słowa właśnie to, co czuję i co chciałabym powiedzieć :) Czuję, że spotkało mnie tak samo cudowne szczęście i również nie potrafię tego objąć rozumem, ale sercem owszem ;)Tęskniłam za Tobą i Twoimi słowami ;**

    OdpowiedzUsuń
  25. bo miłość jest cudowna, kazdy szuka takich czarów :)pięknie piszesz :*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz