***

  Z ogromnym bólem serca, chcę Was na jakiś czas opuścić.
  Nie umiem dla Was pisać. Nie umiem prowadzić z Wami rozmów, ani zainteresować się waszym życiem.
 
  Znikam, ale nie myślcie o mnie źle.
  Wrócę, naprawdę.
  Muszę tylko za wami zatęsknić, przemyśleć. Muszę jeszcze raz przyjąć do świadomości fakt, iż bez Was jakaś cząstka mnie - przestaje być.
 
  Mam nadzieję, że nikogo nie zraniłam.

  Do zobaczenia wkrótce...

    
Stoję na granicy.
Między snem a rzeczywistością.
Ktoś zakpił ze mnie,
rzucił mój los na wiatr.
Pojedynek między
sercem a rozumiem.

  Za dwanaście dni, znowu
  starsza o pełny rok.



Komentarze

  1. To ja czekam.Na Ciebie ;***

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko. Poczekamy :) [two-million-ways]

    OdpowiedzUsuń
  3. juliap64@buziaczek.pl6 marca 2009 11:33

    Ja też. ;* [to-on]

    OdpowiedzUsuń
  4. ~Jedna z miliona innych7 marca 2009 10:49

    Wracaj szybko. ;*** [ja na troche też odchodzę, jednak mam nadzieję że i moja i Twoja nieobecność długo nie potrwają :)]

    OdpowiedzUsuń
  5. Też musiałam tak zrobić i właśnie dziś zatęskniłam :) Wróć prędko ;**[soul-senses]

    OdpowiedzUsuń
  6. ~Romantyczka7 marca 2009 13:52

    to czekam na ciebie

    OdpowiedzUsuń
  7. ~Nieznajoma Magda :)11 marca 2009 13:04

    Witaj :)Jestem Magda. Weszłam przypadkowo na Twojego bloga i... umarłam.Po prostu piszesz tak pieknie, że nie wiem co powiedzieć. Tak łatwo łączysz słowa, zdania... Tak beznadziejnie łatwo wyrażasz uczucia i myśli. Ja też piszę. Kocham to. Twoja twórczość jest na prawde piękna. Zakochałam się w Twoich tekstach. Odwiedź mojego bloga jeśli chcesz :) Może jesteśmy bratnimi duszami.. kto wie :)Pozdrawiam serdecznie :*Mój blog : www.it-is-my-lifee.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Wyiluzjowana.11 marca 2009 13:25

    Czasem każdy z nas potrzebuje jakiejś przerwy, do przemyślenia, czy odpoczynku po prostu. Ma nadzieję, że szybko wrócisz ;*. [wyiluzjowana]

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Nieznajoma Magda :)12 marca 2009 10:48

    Hej :)Cieszę się, że się odezwałaś. Pytasz ile prawdy jest w tym co ostatnio napisałam... Wszystko jest prawdą. Piszesz pięknie i prawdziwie. Jesteś prawdziwa w swoim pisaniu. To jest najważniejsze.Najbardziej spodobał mi się tekst "Nie-myśli". Oczywiście nie przeczytałam całego Twojego bloga, bo chyba nie jestem w stanie. Ale czytam dziś także. I wciąż mi się podoba :)Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego Ilonko :* Słońca w sercu, prawdziwej miłości i najszczerszej przyjaźni, wiary i spokoju, tam w środku...

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję Ślimaczku Kochany ;* z całego serca ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana ;**Po pierwsze na pewno będzie mi brakowało Twoich notek. Twoich słów. Dzięki nim przenosiłam się w zupełnie inny świat. Czasem i coś pozwalały mi zrozumieć w tylko mi znany sposób. Mam nadzieje, że wrócisz ;*Albo chociaż nie zapomnisz :*A druga rzecz - bardzo dziękuje za przesłanie mi Twojej książki. Cudowna historia, przeczytałam w jeden wieczór. I wzruszyłam się :)Nigdy nie rezygnuj całkiem z pisania, bo jesteś w tym niesamowita. Czekam na więcej takich niesamowitych Twoich utworów :)I dziękuje raz jeszcze, za możliwość przeczytania tego :)Pozdrawiam ciepło :***[odlamki-wspomnien]

    OdpowiedzUsuń
  13. Z chęcią pokażę Ci wiele innych prac :P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz