Brak tytułu

 Emanuel Ortega - A donde te vas.

 

 Kilka betonowych schodów. 4 duże kroki. Brązowe drzwi. Srebrna klamka, którą trzeba otworzyć znamym mi sposobem; trudne zadanie. Wycieraczka na podłodze. Morelowo-czereśniowa terakota. 7 kroków. Brązowe drzwi, za którymi ukrył się Bajkowy Świat.

 Niebieskie ściany, niebieskie łóżko, Regał Staś o odcieniu olchy miodowej, narożnik, biurko, krzesło, pułka na książki wisząca i stojąca.

 Zawsze czysto, zawsze poukładane. Idealnie.

 Właściciel pokoju, który ma fioła na punkcie czystości, który uwielbia swój pokój. Nie tylko on. Ja także go kocham.

 

 Właściciel: Hubert.

 Wiek: 15 lat.

 Data urodzin: 26.09.1991.

 Pasja: książki.

 

 Hubert. Mój Hubert.

 Pisząc o nim, widzę przed sobą wysokiego chłopaka, o zielonych, ciepłych oczach. Ciemne włosy, śniada karnacja.

 Oddany, zakochany w Bogu. I we mnie, jako Przyjaciółce. ;)

  

 Kiedy myślę o Przyjacielu, który jest mimo wszystko, na pewno mogę przedstawić Jego.

 Kocham go nad życie. Kocham każdą z Jego zalet i wad. Jego sposób bycia, Jego głos, zapach, dotyk dłoni, miękkość włosów, każdy z piegów.

 Z Nim wiążą się wspaniałe wspomnienia z dzieciństwa, a szczególnie z okresu dojrzewania.

 Hubert pozwala mi być sobą. Robić to, na co mam ochotę. Śmiać się, płakać, mówić, milczeć. Nie ma tematu, na który byśmy nie mogli porozmawiać. Szkoła, uczucia, znajomi, wspomnienia, plany na przyszłość, Wiara, kwiaty, pasje, słodycze, zapach...

 On sprawia, że w moim sercu gości Miłość, Przyjaźń, Tęsknota.

 On sprawia, że chcę dążyć za swoimi marzeniami. Sprawia, że wierzę w ich spełnienie. Sprawia, że wierzę w siebie, we własne możliwości.

Komentarze