Od Was, dla mnie. Pytania.

?

 

 

 Z powodu braku Weny, postanowiłam, iż ta notka będzie inna. Będzie Waszą inicjatywą twórczą, jeśli oczywiście zechcecie odpowiedzieć na kilka prostych pytań. ;-)

 

 1. Dlaczego komentujecie tego bloga?

 2. Co Wam się w nim podoba?

 3. Co najchętniej byście zmienili?

 4. Jakiego rodzaju notki najlepiej Wam się czyta?

 5. O czym, Waszym zdaniem powinnam częściej pisać?

 6. O czym, Waszym zdaniem powinnam mniej pisać?

 7. Odpowiadają Wam odstępy między nowymi notkami?

 8. Jakieś pytania lub zażalenia? ;-]

 

 Z góry dziękuję za każdy komentarz, spisaną myśl i obecność.

 Pozdrawiam Was serdecznie i mam cichą nadzieję, że Ktoś z Was, będzie moją Inspiracją.

 

Ilona.  

Komentarze

  1. 1.Twojego bloga komentuję, bo.... czytam bardzo wiele blogów, lubię czytac i nie czyta się źle Twoich notek;)2. Matko, nie wiem co mi się podoba. moze to, ze nie psizesz takich krótkich bezsensownych notek jak niektorzy - to najgorsze co moze byc. 3. Zmienilabym ten szablon z kwiatkami, bo nie widac na nim co jest napisane w komentarzasz i niemilosiernie mnie to meczy 4. Kazde notki czyta mi się dobrze, byleby nie były wymyslane na siłę tylko wypływały z serca. notki z zycia wzięte (np. Twojego), o polityce, zdrowiu czy geografii. 5. Powinnas pisac o tym co Cię trapi, meczy, uszczęsliwa, denerwuje, sprawia, ze masz łzy w oczach, powoduje smiech, uczucia.. 6. Eee o czym mniej powinnas pisac? nie mam zielonego pojęcia :) na pewno nie powinny sie tu znajdowac zadne konkursiki, ocenki czy głupkowate zabawy - nie wiem czy kiedys takie cos pisalas, bo od niedawna jestem na Twoim blogu. 7. Odstępy miedzy notkami moga byc nawet minutowe :P byleby nie miesieczne :) 8. zadnych pytan. zażalenie tylko z tym tłem kwiatkowym.dziekuje :D

    OdpowiedzUsuń
  2. haha1. -------------2. dobrze wiesz co mi sie podoba.;)3.Fotke po lewo:P haha. A serio dodałabym usunięta galerie zdjęć i dodałabym linków jakiś obrazków.;) 4.Poruszające ważne tematy życiowe.I dłuuuuugie:)5. O swoich poglądach,uczuciach.O tym co Ciebie interesuje w danej chwili. Co jest dla Ciebie ważne i zapełnia Twoje myśli.Aby osoba czytająca mogłaby Cie jeszcze lepiej poznać a Ty mogła się "wygadać"Tak jak do tej pory.6.Zawsze piszesz ciekawie...;)7. Myślę że są odpowiednie.8.

    OdpowiedzUsuń
  3. 1. Komentuję bo:-Cię znam -Lubię rozważać różne problemy-z chęcią się wypowiem i poznam Twoje zdanie-bo tak mało czasu na rozmowy z Tobą gdzie indziej -Tutaj mogę poznać Cię lepiej (nie chodzi tylko o to żeby nabić Ci licznik komentarzy)2. W nim podoba mi się, że-Jest cały Twój-Nie masz chyba dużej blokady ograniczającej Twoje wypowiedzi-Wkładasz w niego dużo pracy-Zbliża mnie do Ciebie jak i oddala3.Zmieniłabym:-wygląd (Nie wiem dlaczego go zmieniłaś, obecny jest hm.....brzydki.)4. Mogłabyś podać jakieś przykłady, bo nie bardzo wiem o co Ci chodzi. 5 i 6. Piszesz to co uważasz za słuszne. Czasami za dużo o jednej osobie, pomijając te inne tak wspaniała. 7. Notki mogłyby być częściej, ale wtedy mogłoby brakować czasu na czytanie, więc chyba jest okey.8. Brak pytań. Fajny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  4. martineczka@poczta.onet.pl22 września 2008 11:06

    Komentuje, bo dobrze wychowani ludzie komentują sobie blogi. Oczywiście chodzi mi tu o sensowne komentarze, nie jakieś durne spamy. Czytam... bo mi sie podoba. Tyle. [two-million-ways]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz