Marzenia.

 Marzenia: duże i małe. Możliwe do spełnienia i nie...

 Każde powinno być tak samo ważne. Każde powinno dawać, nieść nam radość... Musimy dążyć z całych sił do spełnienia ich.

 Spełnione marzenia sprawiają, że czujemy się szczęśliwi, spełnieni. Nie jesteśmy w stanie opisać tego uczucia, które towarzyszy w chwili osiągnięcia celu...

 Marzenia mogą być

 Siłą dla Chorego,

 Strumieniem dla Spragnionego,

 Pokarmem dla Głodnego,

 Uśmiechem dla Smutnego,

 Łzą dla Szczęśliwego...

 Każde z marzeń ma wielką siłą, potężną moc. Nie możemy z nich rezygnować, poddawać się, myśleć, że są nie do spełnienia... Musimy wierzyć, że pewnego dnia staną się rzeczywistością, napełniając przy tym nasze serca wielką radością....:)

 

 

____

 

  Mam takie jedno marzenie, które dotyczy pewnej Osoby... Nie wiem czy się spełni... Teraz czuję w sobie jakąś pustkę. Żal rozrywa serce, smutek rani duszę. Nie potrafię odpowiedzieć sobie na pytanie "Co mi się stało?". Ale jest mi źle. I chce, żeby ten stan minął jak najszybciej....:(:(

 Pozdrawiam Was wszytskich bardzo gorąco!:*

Komentarze

  1. Marzenia?? warto je miec.. czasem warto polozyc sie na polanie, popatrzec w chumry i troche pomarzyc...Twoje sie napewno spelnia..Jesli tego bardzo chcesz..

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto spelniac swoje marzenia i wierzyc ze uda nam się spelnic nasze cele, przytocze tu cytat z alchemika ktory bardzo mi sie spodobał: "MOje serce obawia się cierpień. Powiedz mu, że strach przed cierpieniem jest straszniejszy niż samo cierpienie. I że żadne serce nie cierpiało nigdy, gdy spełniało swoje marzenia, bo każda chwila poszukiwań jest chwila spotkania z Bogiem i Wiecznością" Mam nadzieje że bedzie lepiej, tylko usmiechnij się i miej nadzieję że jeszcze wszystko się ułoży, głowa do góry. Smutek minie a wtedy przyjdą szczęśliwe dni spędzone z rodzina i przyjaciółmi. buziak dla ciebie na koniec:*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz