Zakochana. || Dzień Przyjaźni.

  Hehe... Radosny humorek:):)

 Achh.... Chciałabym wykrzyczeć to całemu światu, ze....

 Zakochałam się:):) Nana... hehe... Jej... To wspaniale uczucia... Taka lekkość! Motylki w brzuchu:) hihi... Czy to miłość? Ojej...:P:P Na lekcjach nie mogę się skupić, w nocy nie śpię... A kiedy On jest na gg.... Mmm... Ach... ten dreszczyk i w ogóle:):)

 Ajjjj:):):):) Niech ten humor nie opuszcza mnie, o nie:)

 

 Wczoraj miałam urodzinki:):) Dziękuje za życzenia i w ogóle wszystko:*

 Z Kacprem Dzień Przyjaźni. Dziękuję Ci jeszcze raz za te wszystkie miesiące, za to ze Jesteś, wierzysz kiedy ja stracę nadzieję, dajesz sile, podnosisz kiedy opadnę, cieszysz się razem ze mną, pocieszasz, otulasz słowem, dajesz nadzieje na lepsze jutro,rozmawiasz o ważnych sprawach, wskazujesz poprawna drogę, gdy ja chce zejść na tą złą... (wiesz co mam na myśli?:( )...:*:*:*:*

 Przepraszam za wszystko co złe...:*:*

 Dziękuję!! Jesteś wspaniały!! Kocham Cię!! 

Komentarze

  1. No to fajnie ze sie zakochalas.......

    OdpowiedzUsuń
  2. Eh Ilonka.. zazdroszcze .. ale cóż.. :/ Pozdrownionka ;]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz