Wyszeptam Ci marzenia.

Marzę o dniu jutrzejszym
i poprzedzającej go nocy
przeżytej w Twoich ramionach

Marzę o zapachu skóry
odzianej jedynie
w siateczkę dreszczy

Marzę o oczach zamkniętych
kryjących tajemnicę snów
o których opowiesz mi rano

Marzę o kawie
zrobionej pospiesznie
bez pytania jak

Marzę o szepcie
i dotyku dłoni na skórze
gdy sen się spóźnia

Marzę o wieczności
która nie skończy się nigdy
nie dla nas

Marzę o pasji spojrzenia
w którym ukryła się miłość
z pragnieniem bycia razem

Marzę o ciszy
którą wypełnisz słowem
i cichym westchnięciem uczucia

Marzę o pocałunku
zimnym dotyku
i dłoni zabierającej kołdrę

Marzę o ciepłym oddechu
wplątanym we włosy
otulającym odkrytą szyję

Marzę o dłoniach
splątanych razem
w każdej możliwej chwili

Marzę o miłości
nie jak z bajki
wyśnionej

Marzę o miłości
prawdziwej


                                                                                                                   *                
(mimo upływu stu dwudziestu
wspólnych dni
zakochuję się w nim mocniej
tęsknię mocniej
i wiem, że to nie wszystko
na co stać moje serce)
 

Komentarze

  1. ~Zminimalizowana1 września 2010 05:12

    po przeczytaniu stwierdzam, że miłość zabiera nam stanowczo za dużo życia, a właściwie jego sfer ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. w moim odczuciu: ubarwia je. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ~Zminimalizowana1 września 2010 05:25

    a w moim powoduje, że nie zależy nam na niczym innym oprócz na miłości. Ale pewnie błędne skojarzenie ;D i nie mam tu Ciebie na myśli, tylko tak ogólnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. jest w tym dużo racji. nawet u mnie się to sprawdza, choć z czasem nauczyłam się dzielić swoje myśli i swój czas. :)zakochanie (i zauroczenia) ogłupia, miłość umacnia.

    OdpowiedzUsuń
  5. ~Zminimalizowana1 września 2010 05:31

    może masz rację, ale dopóki się nie przekonam to nie potwierdzę ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam z niecierpliwością. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ~Zminimalizowana1 września 2010 05:45

    a ja nie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. o! :D właśnie mnie zamknęłaś. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochaj, po prostu kochaj. I opowiadaj mi o tym często, bo bardzo mnie to uszczęśliwia.

    OdpowiedzUsuń
  10. mam cały zasób słów i uczuć, którymi chcę się podzielić.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też marzę o takiej prawdziwej miłości. Ale nie potrafiłabym tego ująć w tak pięknych słowach.Nie żałuj sobie, ciesz się miłością i kochaj ile wlezie! ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam to samo. Wiem, że mogę więcej.Wiem, że potrafimy.

    OdpowiedzUsuń
  13. przekonajmy o tym cały świat.

    OdpowiedzUsuń
  14. dziś przyznaję, że polubiłam ten tekst. :) może próżnie to brzmi, ale...! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. I niech inni Nam zazdroszczą!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czemu próżnie? Przecież masz pełne prawo do lubienia swoich tekstów. Ja z niektórych moich notek jestem wręcz dumna. ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. brzmi to dziwnie. :) okej, z tego dumna nie jestem, bo napisałam to w kilka minut, ale zadowolona - baaardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  18. już chyba zazdroszczą. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W kilka minut? Brawo. Ja bym taki tekst pisała co najmniej dwie godziny. A na koniec i tak bym go skasowała, bo nie potrafię pisać wierszy ani tekstów wierszopodobnych. Tylko opowiadania ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Marzę o miłości, która scałuje z czoła zmarszczki zmartwień.Marzę o miłości, która zastąpi mi promienie słońca.Marzę o miłości, która pozwoli objętym liczyć wspólnie czas pocałunkami.

    OdpowiedzUsuń
  21. tego typu utwory, zajmują mi właśnie tyle czasu. :D wracam do nich po czasie i poprawiam co trzeba. :)opowiadania. <3

    OdpowiedzUsuń
  22. zacznę sobie zapisywać Twoje słowa. jedne już mam na opisie. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zauważyłam! nawet do ciebie napisałam... ! wiesz, nigdy nie myślałam, że to ty będziesz mnie cytować...

    OdpowiedzUsuń
  24. piękne, po prostu wspaniałe. Marzenia, które chce się spełniać. Uwielbiam magię Twoich słów, które powodują łzy na moich policzkach. Dużo miłość i sczęścia i kolejnych dni wypełnionych Waszą miłością;)

    OdpowiedzUsuń
  25. czasem mam ochotę wydrukować wszystkie wasze słowa.

    OdpowiedzUsuń
  26. i sprawić, żeby stały się rzeczywistością;)

    OdpowiedzUsuń
  27. niektóre już się stały.

    OdpowiedzUsuń
  28. niech urzeczywistniają sie częściej.

    OdpowiedzUsuń
  29. Może to wydać się dziwne, ale ja marzę o tym samym, tylko jeszcze nie wiem, z kim.

    OdpowiedzUsuń
  30. to w ogóle nie jest dziwne.

    OdpowiedzUsuń
  31. ~Zminimalizowana1 września 2010 14:48

    moje podejście zamyka wszystkich -.-

    OdpowiedzUsuń
  32. patrzcie no ją, jaka dumna z siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. oh, to jest swietne. Ktos tu ewidentnie ma talent. Ja podobniez mam talent do opowiadan, ale przekonaj sie sama. [arizona-dream]

    OdpowiedzUsuń
  34. Czytając to rozpływałam się. Miłość to najpiękniejsze uczucie, jakie kiedykolwiek mogło istnieć na świecie! <3Tak, zdał. Za pierwszym razem. I jestem z niego dumna, jak paw! : D

    OdpowiedzUsuń
  35. ... jak to dobrze, że marzenia się spełniają :) :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Cieszę się, że nareszcie spotkałaś tego wymarzonego :) Że możesz przelać na niego całą swoją miłość, której tyle w Twoim sercu ;* A zakochana piszesz jeszcze piękniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie wiem czy w moim przypadku to pewne...

    OdpowiedzUsuń
  38. bialy_bez9@onet.eu5 września 2010 07:22

    miłość lepka od czułości. i powietrze pachnące malinami. nawet jesienią. /nerium/

    OdpowiedzUsuń
  39. oooooj! rozczulacie mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. baaardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ~Zminimalizowana5 września 2010 16:09

    staram się ;p

    OdpowiedzUsuń
  42. Bo ostatnio dzieje się coś bardzo dziwne...

    OdpowiedzUsuń
  43. a Ty nas takimi słowami! ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  44. miłość dookoła.i nieważne,że pada za oknem,skoro w sercu słońce:)

    OdpowiedzUsuń
  45. cypis_is_the_best@autograf.pl8 września 2010 11:14

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^mów tak po stu dwudziestu latach, nie dniach :)życzę Ci tego ;*

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz