Dociekliwa czwórka.

  Łańcuszek w czystej postaci.
 
 

4 programy/ seriale, które oglądam:

Prosto w serce.

Uwaga faceci.

Fakty.

Tancerze.


 4 rzeczy, które mnie pasjonują:
Pisanie.
Książki.
Ludzie.
Czekolada.


 4 słowa/ sformułowania, które często mówię:
Nosz kurdę.
Wal się/Czep się.
Bąk!/Bączek.
Wiesz co?

 
4 rzeczy, których nauczyłam się z przeszłości:
Nie umiem zadbać o storczyka.
Nie próbuj wykańczać kwiatków w pokoju. Nie uda się.
Stare wpisy z pamiętnika kiedyś się przeczyta, nie warto wyrywać stron.
Uporczywe trzymanie się przeszłości nie wróży nic dobrego.

 4 miejsca, do których chciałabym pojechać:
Radom. Radom. Radom. Radom.
Wenecja.
Florencja.
?

4 rzeczy, które robiłam wczoraj:
Zachwycałam się spojrzeniami i obecnością Adriana.
Piłam dziwne wino.
Oglądałam bajki.
Grałam w karty.

4 rzeczy, które kocham w zimę:
Śnieg skrzypiący pod stopami.
Sanki.
Ciepłe rękawiczki, gruby szalik. Czasem czapka.
Słoneczne dni.

4 rzeczy na liście moich pragnień:
Być matką.
Być żoną.
Być z Adrianem.
Być pisarką i przedszkolanką.

  Typuję Kicę, bo ciągle jest.
  Wkopał mnie Ślimaczek. Jak zawsze.

Komentarze

  1. Ano, jestem, i będę nawet jak w świat walnie asteroida. Jesteś drugą osobą, która mnie wkręciła ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja częściej niż "wiesz co!" powtarzam "nie wierzę" :-)Pozdrawiam!http://fonetycznie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię, gdy śnieg skrzypi pod stopami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ilona zapomnialas o najwazniejszym zwrocie, mianowicei MNIEJSZA O WIEKSZA!!!!! hehe, uwielbiam go

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz