Powstrzymaj moje łzy.

Nawet pisanie nie sprawia takiej radości

Jest źle...

Niby nic się nie stało...

A jednak TA kłótnia sprawiła, że cały czas płaczę...

Nie powstrzymuję łez...

Żałuje....

Choć dzieli Nas tak dużo: Odległość.

A łączy - wspólne siadanie przed monitorem i Anonimowość...

Ten rok - przyzwyczaił mnie do Ciebie...

Nie umiem dalej sama iść...

 

___

 

Mój opis na GG:

Idę przez deszcz... Sama... Cisza, spokój... Nikt nie widzi moich łez...

 

K:

 ja widzę twoje łzy..

 

Dziękuję, za to jedno zdanie... :*

Komentarze

  1. Kurcze, nie wiem co napisać.... nie mam pojęcia, o co dokladnie Wam poszło... Jest mi tylko potwornie przykro i samej robi mi sie smutno gdy piszesz, ze płaczesz calą noc, cały dzień.... to musiało byc cos poważnego... jesli chcesz to napisz do mnie, moze bede umiala Ci akos pomoc! kala_777@amorki.pl . Teraz na pewno jest Ci bardzo ciężko... Ale musisz byc twarda, nie mozesz tak sie załamywać i ciagle plakać... Wiem, ze boli... Ale nawet najgorszy bol w końcu minie. Trzeba tylko wierzyc w te lepsze dni.... Ja mam taka zasadę... 3maj sie Ilonko, pzdr!www.the-heart-and-soul.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje...Moze teraz, kiedy oderwe sie od tych wszytkich spraw... Kiedy bede poza domem - moze bedzie lzej..

    OdpowiedzUsuń
  3. krzysztof_kanya@vp.pl27 czerwca 2007 05:50

    Ja zawsze się dziwiłem jak można się pokłócić przez internet do mojej pierwszej kłótni...

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawde powiedziawszy - ja tez;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 komci za zloszenie sie do konkursu na najbloga na www.pamietnikkrolewny.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. paulina666@poczta.onet.eu28 czerwca 2007 07:06

    Nie wiem o co ta kłotniaLecz widze że bardzo to boliI że cierpisz z tego powoduMoże spróbuj o tym porozmaiwać Wyjaśnić na spokojnie....Nie ukrywaj swojego ciepienia w sobieTo nie pomagaWypuść je choć troszke na światło dzienne ZaufajUlży ci choś troszkehttp://poezja-wiersze-wszytko-z-serca.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. 30 komci za zgloszenie sie do konkursu na najbloga na www.pamietnikkrolewny.blog.onet.pl GRATULACJE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. 30 komci za zgloszenie sie do konkursu na najbloga na www.pamietnikkrolewny.blog.onet.pl GRATULACJE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. 30 komci za zgloszenie sie do konkursu na najbloga na www.pamietnikkrolewny.blog.onet.pl GRATULACJE!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz