13.03.2008 - 16ste urodziny. [?!]

13.03.1992 rok. Piątek. 15:55. Dziecko przychodzi na świat. Dziewczynka!

 

Urodziła się 16 lat temu o 15:55.

Dziś obchodzi kolejny urodziny, znów jest starsza o rok. Do torby, w której chowa życiowe doświadczenia, myśli i uczucia - znów musi robić nową przegródkę. W książce, którą pisze - zakłada nowy rozdział.

Solenizantka.

Mówią, że 16 lat to słodki wiek. Chłopcy, imprezy, flirt, miłość i tzw. lansss. A ja na to nie zwracam uwagi. Zawsze chciałam mieć 16 lat, bo dla mnie to taki.. typowo młodzieżowy wiek.

 

Kolejny rok za mną. Kolejne urodziny. Usłyszałam życzenia od bliskich mi osób i wierzę, że się spełnią. Może nie dziś, nie jutro - ale spełnią. Jestem o 365 dni starsza, dojrzalsza. Narodziłam w sobie marzenia, poczułam smak uczucia. Jestem o 365 dni większa, nabrałam odwagi.

Moje 16 urodziny. 16 urodziny z bliskimi mi osobami, z przyjaciółmi, których kocham nad życie. 16 świeczek, 16 życzeń, marzeń.

Jestem solenizantką. Szczęśliwą solenizantką.

Wiem, że teraz z roku na rok będzie jeszcze lepiej. Jestem dzieckiem, które wchodzi w dorosłość. Małymi kroczkami.

Dziękuję za obecność.

Moje 16 urodziny...

Komentarze

  1. marzeń co uniosą na obłokachuśmiechu rozświetlającego duszęgigantycznego tortu z wiary miłości nadzieiz wisienkami - przyjaciółmi takimi od sercai na zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje 16 lat będzie na pewno bardziej wartościowe niż 16 lat, w których królują "miłości", chłopcy i lanss :) Wszystkiego najwspanialszego, dużo radości, wiary i siły, spełniających się marzeń i wciąż nowych do spełnienia :*

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego naj naj najlepszego :) duzo radości aby usmiech zawsze gościł na twojej twarzyczce:) abyś potrafiła czerpac z zycia to co najlepsze . pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj Moja :* Tak starsza dojrzalsza :) Ale nadal tak samo bliska i to się lczy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję. :) Dziś każde z Twoich życzeń się spełniło. :]Dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, masz rację w pełni. :)Są cudowne - już dziś to poczułam. Dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję. :*Sądzę, że uczę się wciąż wydobywać najważniejsze wartości. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ... i nawet jeśli będę miała 56 urodziny, będę tak samo bliska i Twoja. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. życzę ci byś zawsze była taka jesteś :)))życzę ci szczęścia :)i życzę ci byś wszystko co życie ci przyniesie przeżywała w obecności Boga - czując Jego opiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bóg - to chyba jedna z ważniejszych Osób w życiu, z którą powinnam dzielić się każdym dniem. Postaram się być zawsze sobą.I dziękuję za życzenia. :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ~Targany-wiatrem14 marca 2008 23:53

    Och ale wpadka :/ spóźniłem się znacznie .. Ale mimo to wierzę ze , na szczere życzenia nigdy nie jest za późno . Więc Ilonka z okazji urodzin życzę Ci wszystkiego najlepszego , dużo zdrowia , szczęścia , spełnienia marzeń , uśmiechu , radości , dobrych ocen w szkole i masy przyjaciół , jeszcze raz wszystkiego najlepszego16 lat , to już dość poważny wiek , choć nie wszyscy go odczuwają , ale ogólnie dla mnie to też taki typowy młodzieżowy wiek .

    OdpowiedzUsuń
  12. Na życzenia nigdy nie jest za późno. :P Tym bardziej na powiedzenie "Dziękuję" :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz