A może pora... zapomnieć? Nie, tylko nie to.

Enrique Iglesias - Hero.

[Słuchałam go przez dwie godziny, które spędziłam jadąc do babci. Do tego książką w ręku - C. Ahern "P.S. Kocham Cię" (jeszcze raz dziękuję, Pe. za prezent :*)]

 Książka i film, które rozbudziły we mnie uśpione pragnienia, marzenia i wspomnienia. Książka i film, które moim zdaniem są dziełem. Ale nie o tym. Może kiedyś wypowiem tu swoje zdanie na ten temat.

 

  Ona znów go czuje całą sobą. Po raz kolejny wraca do wspomnień i pielęgnuje je w sobie, rozpakowuje z pudełek i ogląda z każdej strony. Pozwala sobie przytulać, dotykać, całować i smakować. Pozwala sobie na chwilę zapomnienia. I jeszcze wierzy, że zaraz napisze, wróci do Niej. Czuje jeszcze Jego smak ust, jego oddech na szyi, ciepło dłoni. Wraca do tamtych chwil, zamyka oczy i...

  Jest w krainie Wiecznego Szczęścia, w której królują Trzy Cnoty - Wiara, Nadzieja i Miłość. Jest Ona i On. Oni. Jest Miłość, która ich łączy, Wiara w wspólną przyszłość i Nadzieja każdego dnia. Oni.

  Zakochani, młodzi. Oddychają swoją miłością, żywią się swoją miłością, pragną swojej miłości. Zakochani, zaczarowani.

  Zakochani... Żyjący w Krainie szczęścia.

 

  Ktoś zamknął przede mną drzwi i schował klucz. Nie, to ja go schowałam. Miałam widok przed oczami... że ja i On? My? No... Kiedyś realne, a teraz? Nie.

 Teraz stoi przede mną M. Prosi, myśli. A ja... Nie, nie chce. Nie jestem gotowa. Przecież to ja jestem od dawania uczuć innym, od tego by pomagać. Chcę kochać, ale kogoś innego. Nie chcę spoglądać po raz kolejny w te błękitne spojrzenie M., myśląc że chciałabym, żeby tu był On. Ja chyba zwariowałam.

 Nie, ja potrzebuję tylko trochę czasu dla siebie. Potrzebuję odpocząć, oderwać się. Chociaż na chwilkę. Zajrzeć do pamiętnika, który zaniedbałam. Wybieram coraz częściej Komputer i Blogi. No nie!  [Już mi tak tęskno, Pamiętniczku!]

 Muszę odpocząć. Oderwać się... Choć na chwilkę, na sekundę. Zamknąć oczy i odpocząć. Za wiele wzięłam na siebie,  zbyt dużo ludzi zabiera mi powietrze. Obiecuję, że odzyskam siły. Obiecuję!

Komentarze

  1. tak jak ty pragnę zamknąć oczy, odetchnąć, ale chciałabym poczuć jakąś pasję.. coś co by mnie pochłonęło bez reszty i z czego czerpałabym szaloną satysfakcję

    OdpowiedzUsuń
  2. Tytuł A może pora zapomniec?.... Nigdy nie ma takiej pory. Wspomnienia zostają z czasem mniej roztrząsane, ale są. Myślałam, że ludzie dookoła Ciebie raczej dają Ci powietrze niż zabierają. Racja za dużo na siebie wzięłaś. Chcesz pomóc każdemu a dla siebie nie masz czasu. Jeżeli tylko będziech chciała odpoczac zrób to. Możesz nawet zadzwonic do przyjaciół prosic o dzień dwa spokoju albo i więcej. W końcu to przyjaciele-zrozumieją.

    OdpowiedzUsuń
  3. A nie posiadasz takiej?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dają mi powietrze zawsze... ale nie wiem co się ze mną dzieje, bo ostatnio się po prostu duszę. Muszę gdzieś uciec, iść z dala od ludzi. Położyć się na mojej Wyspie Spokoju...

    OdpowiedzUsuń
  5. mam wrażenie, że coś się we mnie wypaliło :-(

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie dawno bym słyszała, że od ludzi nie można uciekac. Nie potrafię Ci pomóc. Daj znać tylko jak już znajdziesz spokój na tej wyspie...

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pewna, że pozostał żar...Dmuchnij delikatnie aż nabierze pomarańczowej barwy, potem jeszcze raz... Zobaczysz maleńki płomyczek. A on zapoczątkuje ogień. :)Do dzieła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego nie można?Ja nie chcę uciec... Ja chcę tylko na chwilę odejść. O kilka kroków, byście mogli mnie widzieć... Dziękuję za zrozumienie. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. tak, może masz rację ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie zmuszaj siebie do niczego... Bądź jesli chcesz, odjedź na chwilę jeśli pragniesz, zapomnij lub pamiętaj według głosu serduszka :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oby. :p Spróbujesz? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, dziś tak zrobiłam. Poczułam, że jestem sama ze sobą. I chyba starczy tego dobrego. Brakuje mi Przyjaciół. :]Serce wie najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. spróbuję.. postaram się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. I to mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ~westchnienie27 marca 2008 14:09

    ooo jak często chciałabym tak zamknąć oczy i na moment by wszystko zniknęło ... no ale ....

    OdpowiedzUsuń
  16. .. to tylko zycie.

    OdpowiedzUsuń
  17. zostałaś klepnięta...:)swiat-tulipanka

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz