Zakochałam się w tej naszej przyjaźni.

 Przyjaciół mam najlepszych.

 Zakochałam się w tej naszej przyjaźni. W słowach naszych i myślach płynących leniwie po konturach warg. Kocham wybuchy śmiechu powodowane niczym i przelotne spojrzenie mówiące równie głośno i dużo, co słowa. Splecione dłonie, łagodnie odbijające się na brzegu naszych ciał. I ramiona oplecione wokół szyi. Zakochałam się w tych niezliczonych łzach - powstrzymanych i tych, którym udało się wymsknąć naszym zatroskanym palcom. Uwielbiam gromadzące się wspomnienia na dnie kolorowej walizki. I chwile, które już machają do nas z odległego kąta wszechświata. Zakochałam się w tych milczeniach, które wypełniały naszą ciszę. I niektórych niedopowiedzeniach, które chciały zepsuć wszystko. Pokochałam do szaleństwa naszą siłę, która pomaga przetrwać każdą z prób. Zakochałam się w krokach zostawiających ślady na tych samych drogach. I w potoku słów, czasem wypowiadanych zbyt szybko.
  W lecie i zimie, na wiosnę i jesień. W oddechu słów i nieopanowanej złości. Każdego dnia, w każdą noc. O poranku i zmierzchu, podczas obiadu i zbierania malin. Śniąc na jawie i spełniając marzenia. Zawsze mocniej kocham tę naszą przyjaźń niedoskonałą.


Komentarze

  1. :* a jakże zgadzam się masz najlepszych przyjaciół :D i niech ta nasza przyjaźń trwa i trwa...:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze skromny. :) i kochany. <3

    OdpowiedzUsuń
  3. chciałabym mieć takich przyjaciół.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem, co powinnam napisać.

    OdpowiedzUsuń
  5. jak ładnie to brzmi :).

    OdpowiedzUsuń
  6. a jak cudownie się czuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. tęsknie za przyjaźnią, którą opisałaś.. bo swoją zakopałam gdzieś głęboko pod ziemię..

    OdpowiedzUsuń
  8. *zakopałem. ale gafa, napisać, jak dziewczyna. ale to ze względu, że zbyt często myślę o A. : ((

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niekiedy mówię o sobie jako mężczyzna. :) z braku powodów.

    OdpowiedzUsuń
  10. między dwiema dziewycznami czy inaczej ? / findrop

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję takiego spojrzenia i tego, że ta przyjaźń tak dojrzała. [to-on]

    OdpowiedzUsuń
  12. nie ma piękniejszej miłość jak miłość do przyjaciela. Przyjaciele są jak uśmiechy;)

    OdpowiedzUsuń
  13. uśmiechnij się tylko ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. ach ja również ,,zakochałam się w tej naszej przyjaźni" kochanie:* Ty wiesz, że Cię kocham;) <3dziękuję, że jesteś...

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzisz, jak przyjaźń uskrzydla? Szczególnie taka prawdziwa. Ten post jest czystą radością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. w takiej przyjaźni nie sposób się nie zakochać;>

    OdpowiedzUsuń
  17. i nie wiem, co powiedzieć ;p.

    OdpowiedzUsuń
  18. ach, ta przyjaźń :)

    OdpowiedzUsuń
  19. a ja nie wierzę w przyjaźń. /wyszeptane-wykrzyczane/

    OdpowiedzUsuń
  20. ~Zminimalizowana2 kwietnia 2010 06:34

    bezcenna.

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też :Djak przygotowania do świąt? ;>

    OdpowiedzUsuń
  22. ostatnio uderzyła mnie z większą siłą. :) to chyba przez wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  23. ma na mnie dobry wpływ. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. pięknie napisane. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. to jest tekst dla każdego z moich przyjaciół. Wśród nich jest dwóch mężczyzn - najlepszych chyba pod słońcem. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przyjaźń...Co byśmy bez niej zrobili?

    OdpowiedzUsuń
  27. niewiele. a nawet gdyby - miałoby to jakiś inny sens.

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba na każdego dobrze działa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie każdy jej ulega. :)

    OdpowiedzUsuń
  30. i kochasz :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Swoją drogą przyjaźń to swego rodzaju ogrom miłości...

    OdpowiedzUsuń
  32. chaotyczne kroki przeplatane radosnym biciem serca. dla takich chwil warto żyć. warto walczyć każdego dnia. ;*

    OdpowiedzUsuń
  33. Przyjaźń jest warta kochania :)

    OdpowiedzUsuń
  34. ~Zminimalizowana2 kwietnia 2010 12:02

    ja też jestem zakochana w przyjaźni ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. upiekłam dwa ciasta.posprzątam.a u Ciebie ;d?

    OdpowiedzUsuń
  36. A szkoda. Tacy ludzie nie wiedzą co ich omija...

    OdpowiedzUsuń
  37. dowiadują się o jedną porę roku za późno.

    OdpowiedzUsuń
  38. z każdą chwilą mocniej. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. piękna ta miłość :D

    OdpowiedzUsuń
  40. dokładnie tak. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. wszystkiego jest warta :)

    OdpowiedzUsuń
  42. właściwie w tym roku nie zrobiłam prawie nic. :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Trzeba o nią walczyć i doceniać.

    OdpowiedzUsuń
  44. prawie robi wielką różnicę xd.

    OdpowiedzUsuń
  45. Przyjaciele dają radość. Dobrze jest ich doceniać :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. mocniej i mocniej, sialalala :)

    OdpowiedzUsuń
  47. od niewiele ponad roku.

    OdpowiedzUsuń
  48. Pięknie opisane... Czasami myslę, że przyjaźń jest najważniejsza i takie zapiski mnie do tego przekonują jeszcze bardziej. Ale zawsze jest jakieś "ale"...(magiczny-wachlarz)

    OdpowiedzUsuń
  49. ~Zminimalizowana3 kwietnia 2010 02:58

    owszem ;)

    OdpowiedzUsuń
  50. Tak się zastanawiałam czytając notkę, czy ja mam taką prawdziwą przyjaciółkę, i do tej pory sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  51. trudno mi cokolwiek napisać...

    OdpowiedzUsuń
  52. wolę nie myśleć o tym 'ale'. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. tak, to jest smutne...

    OdpowiedzUsuń
  54. o, podśpiewujemy sobie. :D

    OdpowiedzUsuń
  55. ~Zminimalizowana3 kwietnia 2010 14:42

    no grrr ;D

    OdpowiedzUsuń
  56. zawsze mi się zdawało, że przyjaźń się rodzi i umacnia latami... a jak się tamta skończyła, to przez rok nie zdążyło się może urodzić coś nowego...

    OdpowiedzUsuń
  57. boskie było, co?:D

    OdpowiedzUsuń
  58. mi się zawsze wydawało, ze prawdziwa przyjaźń to ta, która narodziła się w dzieciństwie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Witam. :) Piszę w sprawie zareklamowania bloga http://knowledge.blog.onet.pl/. Jest to nowa ocenialnia i potrzebuje zgłoszeń, nowych oceniających. Odwiedź i sprawdź.Z góry dziękuję i przepraszam za spam.

    OdpowiedzUsuń
  60. ~Zminimalizowana3 kwietnia 2010 15:01

    kobieto! Genialne ;D

    OdpowiedzUsuń
  61. to też. dlatego już nie wierzę, bo mi umarła taka z dzieciństwa i nie wiem, czy teraz, jak jestem dorosła znajdę kogoś, kto będzie zasługiwał na miano przyjaciela.

    OdpowiedzUsuń
  62. i bardzo dobrze;) a może to coś innego?;>

    OdpowiedzUsuń
  63. no mówię przecież xp.

    OdpowiedzUsuń
  64. SPAM ! ! "Czasem lepiej usłyszeć krytykę niż pochwałę", oto motto ocenialni która się zwie oceny-wampirzyc. Jeśli chcesz poznać prawdę o swoim blogu zapraszamy ! !

    OdpowiedzUsuń
  65. a jak! taka piękna pogoda ^^ szczęscie rozpiera mnie, rozpiera mnie szczęście ^^

    OdpowiedzUsuń
  66. ~Wyiluzjowana.4 kwietnia 2010 08:57

    Wspaniale, że masz taką wyjątkową osobę przy sobie. Pielęgnujcie waszą przyjaźń : ) [wyiluzjowana]

    OdpowiedzUsuń
  67. hmm. szczęściara !

    OdpowiedzUsuń
  68. Przyjaźń jest piękna :) To coś, co nigdy nie odchodzi, nigdy nie zawodzi, nigdy nie gaśnie ... :)) Gratuluję tak wspaniałej osoby w Twoim życiu :) :*

    OdpowiedzUsuń
  69. piękna, ukochana przyjaźń

    OdpowiedzUsuń
  70. trochę Ci zazdroszczę. ja ostatnio czuję, że coś tracę. coś ważnego.

    OdpowiedzUsuń
  71. teczowaa@op.pl5 kwietnia 2010 11:01

    widzisz? ja też się uśmiecham ;)

    OdpowiedzUsuń
  72. Na pewno tak.

    OdpowiedzUsuń
  73. przyjaźń idealna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  74. Przyjaźń trzeba kochać :)Ona nas bynajmniej nie wykiwa :)

    OdpowiedzUsuń
  75. nie ma rzeczy doskonałych. a niedoskonałość jest sama w sobie tak doskonała, że aż niemożliwa. serio? to nie wiem co tu napisałam. wybacz. późna godzina.szok-ze-stresem

    OdpowiedzUsuń
  76. ~pastelowa_kredka9 kwietnia 2010 09:39

    jej... tak bardzo ci zazdroszczę:) Bo ja to zawsze wszystko zawsze zepsuje. Ale trzymaj się tej przyjaźni puki możesz. Bo prawdziwa miłość może pokonać wszystkie przeciwności losu:D

    OdpowiedzUsuń
  77. taka przyjażń niech się nie kończy:D

    OdpowiedzUsuń
  78. Ostatnio znów tak mocno ją poczułam :))

    OdpowiedzUsuń
  79. Jest Cię tutaj tak mało, dlatego, że tak dużo jest Ciebie w prawdziwym świecie? Dlatego, że tak dobrze się tam czujesz..?

    OdpowiedzUsuń
  80. W prawdziwym świecie czuję się dobrze.A jest mnie tak mało, gdyż... zabrało mi chęci do pisania, do bycia tutaj.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz