Mariusz.

 Mariusz

słuchając Agaty myślałem o Tobie.

 Ilona

dlaczego o mnie....?

 Mariusz

myślałem o Innej, o człowieku nieszczęśliwym
a gdy usłyszałem ją wreszcie w słuchawce
to serce się ucieszyło, że Ona jest radosna
a czytając bloga :):):)
Tak, mam szczęście że otaczają mnie tacy ludzie:*

Ilona:

nie wiem jaką emotkę wybrać, by pokazać, że mam szeroki uśmiech na twarzy, a jednocześnie... spływają łzy.

 

   ***

 

 Mariusz

 życzyłem więc Dobrej Duszy w Radomiu będącej wszystkiego dobrego, pełnej miłości i w literkach spełnienia

 

  i bym pogodziła się z tym, co odeszło.

<3

 

dziękuję.

 

 

Komentarze

  1. przepraszam, ale nie rozumiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również. Chociaż myślę, że to miało być bardziej dla Ciebie niż dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  3. martineczka@poczta.onet.pl3 stycznia 2009 03:34

    Jakaś rozmowa z gg. Albo SMS. Ale tak to napisałaś, że ciężko się połapać o co biega :) [two-million-ways]

    OdpowiedzUsuń
  4. to ja sie dolaczam : tez nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  5. Hm...Ten szeroki uśmiech na ustach i łzy spływające po policzkach -też tak często mam. ;]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz