Moje cząsteczki.

  Niekiedy nasze życie staje w miejscu. Wszystko zaczyna wirować. Nasze myśli na odległej planecie. Uczucia nie do nazwania. Łzy, cisnące się do oczu. Bezsens jednym słowem.

  A w tym wszystkim pojawia się cząstka czegoś dobrego. Wewnętrzne wsparcie, które mocno przytrzymuje nas za rękę. Odgania myśli delikatnie, jak niewygodne letnie muszki, brzęczące koło ucha. Rozkłada parasol nad naszą głową i nie pozwala, by deszcz smutku zmoczył jeszcze bardziej naszą duszę. I tuli, tuli bardzo mocno, by dodać nam otuchy. Czasem w niewidzialny sposób.

  Przyjaciel.

  Cząstka nas samych, o której niekiedy zapominamy, bo boimy się spojrzeć w te oczy pełne nadziei, które szepczą "będzie dobrze".

 

  Bez Przyjaciół nie ma życia.

 

  Dla moich cząsteczek,

które są ze mną

mimo wszystko.

 

 

Komentarze

  1. Bo przyjaciele, to takie ciche anioły, które zawsze są przy nas. Które dbają o to jak żyjemy. Które dbają o to żebyśmy podnieśli się nawet po najcięższym upadku. I chyba każdy ma takiego anioła...

    OdpowiedzUsuń
  2. są takie choroby, na które nic nie podziała, oprócz przyjaciół ;D. to takie skarby, małe perełki, które dają nam niesamowitego powera! czasem nie mam po co wstać i wtedy przypominam sobie ich twarze. wiem, że mam po co żyć ;* ;).[she-s-a-rebel]

    OdpowiedzUsuń
  3. b_e_n_i_a@buziaczek.pl9 stycznia 2009 17:02

    Ja ostatnio się zastanawiałam cyz mam przyjaciela i stwierdziłam, że wszystko mogę powiedzieć tylko mojemu chłopakowi, a do niedawna wydawało mi się, że mam prawdziwą przyjaciółkę../ Benitka

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwy przyjaciel. Czasami zastanawiam się co to właściwie oznacza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, prawdziwy przyjaciel to skarb...To osoba na którą zawsze możemy liczyć i znaleźć u niej wsparcie. I oczywiście odwdzięczyć się tym samy i więcej:)) Pozdrawiam weekendowo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. "Bez przyjaciół nie ma życia" - Spodobało mi się to co napisałaś. (jak zawsze)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie dzięki przyjaźni to wszystko ma jeszcze jakiś sens .. :**[odlamki-wspomnien]

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyjaciel to skarb. Stare powiedzenie, ale zawsze aktualne. [two-million-ways]

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze jest mieć dobre dusze obok siebie, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyjaciele dodają skrzydeł, robią wszystko, żeby tylko zobaczyć uśmiech na naszej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie to ujełaś...powiem tak przyjaciele to ciche anioły które pomagaja nam wstac kiedy upadamy...zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. ~Jedna z miliona innych10 stycznia 2009 10:21

    Przyjaciele to cząstka nas samych. ;);*

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjaciele są cudowni, ale nie można uzależniać swojego życia od innych osób.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyjaciele są częścią nasze serca, nas samych. Nie ma życia bez nich. Oj, nie. [wyiluzjowana]

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach Oni są potrzebni jak nikt inny na świecie , z nikim innym nie da się tak śmiać i płakać xD [to-on]

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz