Trzy lata.

  Historia zatoczyła koło po raz kolejny. Minęły trzy lata od pierwszego postu (nie licząc tych skasowanych w impulsie chwili). Z racji tego, że poprzednia notka została skasowana, chciałabym Wam skromnie podziękować za obecność.

  Życzę sobie byście byli przy mnie przez kolejny rok, potem kolejny i tak do końca. A kiedy ten blog przestanie funkcjonować, byście wcisnęli mnie między jedną myśl a drugą. Dla Was zrobiłam specjalną przegródkę w sercu. I już nie wyobrażam sobie mojego świata bez Was, Waszych słów. <3

  Od dnia 8 września 2007 rok, od godziny 12.30 - Ślimaczek, moja kochana Oleńka, jest ze mną i trwa do dzisiaj. Mam nadzieję, że będziesz wiecznie, w tym rzeczywistym świecie także... kiedyś, gdy nadejdzie ten odpowiedni moment. Nie wyobrażam sobie tego bloga bez Twoich słów, Twoich myśli. Bądź, proszę, jak długo to będzie możliwe.

  Dziękuję Wam. Dziękuję z całego serca.
  To dla mnie zaszczyt pisać dla Was.

 Z wyrazami miłości.

Wasza zakochana w słowach
Ilona.


Komentarze

  1. Pisz tak długo jak możesz. Uwielbiam Twój styl pisania. Może dlatego, że potrafisz w piękny sposób opisać te uczucia, których ja nie potrafię ubrać w słowa? Cóż, mniejsza o to. Mój blog będzie obchodził pełne trzecie urodziny dopiero w sierpniu. Obyśmy wszyscy spotkali się w tym samym wirtualnym gronie za następne trzy lata :**

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dziękuję, że jesteś z nami. Twoje słowa bardzo pomagają <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakże mnie ostatnio zaskakujesz... Dziękuję Ci za każde Twoje słowo, za słowa wypowiedziane bezpośrednio do mnie, za słowa o mnie, za każde napisane tutaj słowo, i za każde słowo z Twoich opowiadań. Nie jestem w stanie policzyć ile razy uśmiechałam się do Ciebie czytając, ile razy walczyłam ze łzą w oku, ile razy poczułam jakbym sluchała własnego serca, gdy mówiłaś o swoim. Ja też nie wyobrażam sobie swojego bloga bez Ciebie i mam nadzieję, że nigdy nie będę musiała się odzwyczajać od Twojej obecności. Chciałam też podziękować Ci za Twój ostatni komentarz u mnie, był ważny, wlał we mnie trochę spokoju... Bądź z nami jak najdłużej. Jak najdlużej wyzwalaj w nas tyle emocji i pokazuj inne spojrzenie na sprawy, o których myślimy, że są bez wyjścia. Dobrze, że z nami jesteś.

    OdpowiedzUsuń
  4. to zaszczyt, że mogę to czytac. ;*ps. będę pamiętac o Twoich rocznicach blogowych, bo dziś moje imieniny ! ;)pozdrawiam czule i tulę [brudna-prawda]

    OdpowiedzUsuń
  5. A my Ci dziękujemy ! Bez Twoich słów nie byłaby to ta sama podróż. Inne odbicie świata rzeczywistego ! Kochana <3 [to-on]

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się wzruszyłam.Kurcze...:* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  7. moja Ty najukochańsza...

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałabym tego bardzo. a potem znowu za trzy. na pewno tak się da. :*

    OdpowiedzUsuń
  9. miło mi to słyszeć. :)że pisanie moje ma jakiś swój sens.

    OdpowiedzUsuń
  10. spóźnione wszystkiego najlepszego. :* dziękuję Ci. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. oj, nie spodziewałam się, że tak odbierasz moje słowa. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kochana, wrażliwa dusza :*

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę, że trafiłam na rocznicę :).to życzę wielu, wielu kolejnych lat, które może przeblogujemy wspólnie ;D.[chasing-happiness]

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję, trzy lata to szmat czasu.[trudna w opanowaniu] Zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. i cudowny przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. no mam nadzieję. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. czyli sukces mamy w kieszeni :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Da się! Piszmy aż do śmierci xD u mnie nowa ;d

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo, ja nie umiałabym inaczej :Dzajrzę jutro. <3 dziś już nie ma mnie w domu. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świat blogów bez Ciebie nie byłby takim pięknym jak jest :)) Malujesz słowem, tworzysz takie historie że często zostają na długo w sercu :) Obyś była z nami jeszcze długo ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. ma i to ogromny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Swoją drogą niesamowite...3 lata !

    OdpowiedzUsuń
  23. To piękne prowadzić bloga i poznawać tu nowych znajomych. Też buszuję po sieci od około 3 lat, ale poprzedniego bloga musiałam opuścić. Za dużo znanych osób znało adres. A co za tym idzie - wiele wiedzieli.Pozdrawiam i życzę następnych owocnych lat pisania :)[secret-night]

    OdpowiedzUsuń
  24. Zatem nie pozostaje mi życzyć niczego innego co wiernych czytelników i jak najdłuższego życia tego bloga(magiczny-wachlarz)

    OdpowiedzUsuń
  25. pisz nadal, bo kocham to jak ubierasz myśli w słowa. jesteś niesamowita, wiesz? jesteś mi bardzo bliska w tym blogowym świecie i przykro mi, że w tym realnym jest to niemożliwe <3.

    OdpowiedzUsuń
  26. cypis_is_the_best@autograf.pl23 stycznia 2010 12:57

    ^^^^^^^^^^^^^^^^^gratuluję, pisz dalej :)ponad-rok

    OdpowiedzUsuń
  27. dziękuję Ci. bardzo. :*

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam te trzy lata pełne słów. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. jak słyszę takie słowa, to zaczynam żałować, że nie jestem nieśmiertelna. :* dziękuję Ci. <3

    OdpowiedzUsuń
  30. o tak, uwielbiam każdą osobę, która tu jest. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo dziękuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wiedziałam, Nat.będę pisała. na blogu, a potem tam, gdzie będzie się dało. uwielbiam to robić, a nawet kocham.

    OdpowiedzUsuń
  33. będę na pewno. :*

    OdpowiedzUsuń
  34. mmm ale slodko, sto lat ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Będąc okropną egoistką, życzę sobie, abyś już zawsze tu była i tak pięknie ubierała w słowa uczucia. I pamiętała o mnie. Dziękuję za to, że jesteś i czarujesz każdym napisanym zdaniem!

    OdpowiedzUsuń
  36. nim_fomanka@onet.eu23 stycznia 2010 16:56

    Gdybym nie skasowała swojego pierwszego i kolejnych blogów... minełoby juz dobrych 5 lat...

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolejnych owocnych lat pisania:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Spodziewałaś się :)

    OdpowiedzUsuń
  39. I wyjątkowości :)

    OdpowiedzUsuń
  40. :) Bo każda niesie inny pogląd na świat :)

    OdpowiedzUsuń
  41. podziwiam Cię, że ciągle tutaj jesteś. też bym chciała mieć przez tyle lat bloga. mam nadzieję, że mi się to uda :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję 3 lat. I życzę owocnego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  43. i tysiąc emocji tu zostawia.

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo dziękuję. :) jestem pewna, że teraz będzie coraz lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  45. będziesz. :* nie wyobrażam sobie siebie bez was.

    OdpowiedzUsuń
  46. wiesz,że ja chyba też? może nie 5, ale 4 na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  47. nie mogłabym zapomnieć. nie mogłabym zniknąć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz