Wesołych Świąt.

  Kochani!

 

  Z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia,

  życzę Wam zdrowych, ciepłych i mile spędzonych chwil w gronie Najbliższych.

  By każda chwila była początkiem czegoś wspaniałego,

  a każda pozytywna myśl niosła za sobą strumień innych - lepszych.

  Życzę Wam także pogody ducha, otwartości na świat i dojrzałych decyzji.

  Niech Wasze serca zostanę otwarte na oścież dla miłych wspomnień i nadchodzących chwil.

  Smutne chwile z 2008 roku niech rozmyje wiatr.

  Otwartości na nowe szczęścia i małe smutki, które pozwolą docenić nam to, co posiadamy.

  Szampańskiej zabawy i uśmiechu od ucha do ucha.

 

  Życzę Wam z całego serca, by 2009 rok przyniósł falę pozytywnych dni i uczuć.

 

  wesołych świąt! <3

 Ilona.

 

Wasz Druciany Uśmiech. ;)

 

 

Komentarze

  1. karolinabutkiewicz@onet.eu23 grudnia 2008 14:04

    również życzę wesołych świąt i szczęśliwego nowego roku :)i oby uśmiech na twarzy zawsze gościł w całej rodzinie :Dwww.karwicz.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również życzę Ci wszystkiego najlepszego:) Oby święta upłynęły w rodzinnym gronie i oby pełne były spokoju i uśmiechu. Wesołych Świąt!:*

    OdpowiedzUsuń
  3. ja cos czuje ze ten nowy rok przyniesie jeszcze wiecej smutkow niz poprzedni ;]]

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję i nawzajem:* [optymistycznie-zadziwiona-zyciem]

    OdpowiedzUsuń
  5. ~pod-niebieska-parasolka.blog.onet.pl24 grudnia 2008 00:46

    O niee .. święta na kolejnym blogu . :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne życzenia! Dziękuję bardzo i nawzajem, oczywiście ;*. Ja dodatkowo życzę weny i kolejnej książki! ;) Właśnie z okazji świąt zaczęłam ją czytać! Jak skończę, to zdam relację! ;**.[she-s-a-rebel]

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych Świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Zagubiona [dont-look-back-so-emotional]24 grudnia 2008 05:11

    Najlepszego. ;*******

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje ślicznie :))I również życzę wszystkiego co najpiękniejsze, bo jesteś tego warta :)) :**[odlamki-wspomnien]

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Wyiluzjowana.24 grudnia 2008 09:47

    Dziękuję za życzenia prosto z serca :). Ja także tobie życzę wszystkiego co najlepsze. Po prostu. [wyiluzjowana] ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne życzenia, mam nadzieję, że choć połowa z nich się spełni ;))Tobie również Wesołych Świąt ;**

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja Tobie również życzę wszystkiego, wszystkiego dobrego:*

    OdpowiedzUsuń
  13. juliap64@buziaczek.pl25 grudnia 2008 12:48

    tak tak tak wesołych . bu troszku za późno życzę. [to-on] <3

    OdpowiedzUsuń
  14. ~Jedna z miliona innych26 grudnia 2008 08:33

    Nie zdążyłam i święta już minęły, Mam nadzieję, że były wymarzone i wspaniałe :) a prezenty tylko te chciane ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za życzenia i (choć już prawie po świętach) to wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku, jakie cudowne zdjęcie... :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam prawie, że pewna iż komentowałam tą notkę. Dziwne? na Życzenie Wesołych Świąt już za późno, ale udanej zabawy sylwestrowej :* Zdjęcie jest piękne (widziałam na gronie)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz