Do Uli:* /// Nasza czy tylko moja Księga??

Jestem pełna podziwu dla Uli:* /Ona będzie wiedziała o co chodzi!:*/

Pierwsza zaczęłaś mówić, nie wstydziłaś się swoich łez... Kiedy zabrałaś głos.. Zaczęłaś odpowiadać na pytania, Co czułaś? itp. ... Ścisnęło mi się serce. W oczach zakręciły się łzy. Byłam pewna, że wiem co przeżywać wewnątrz... Jednak Okazuje się, że nie.. Żałuję, że nie mogę cofnąć czasu.. Że wcześniej nie podjęliśmy się próby ratowania tej klasy...

 Mam nadzieję, że to spotkanie dzisiejsze naszej "klasy" z Pedagogiem coś pomoże, poprawi. Bo inaczej oszaleje!

Teraz szkoła jest męką. I lekcje z nimi. Ale na szczęście mam Was!:* Moje kochane Wariatki!:* Trzeba się spotkać...:) Wy już wiecie w jakim składzie:P

Ula - GRATULUJĘ!! Jesteś wzorem do naśladowania dla "Magicznej 9";/. Jesteś Cudowna i Wspaniała!!:* Każdy kto się z Tobą przyjaźni - może czuć się dumny!:*

 

Hmm... Siedzę smutna, a zarazem zła. Z głośników sączy się przygnębiająca muzyka. W głowie wiele myśli. Pytań, na które nie umiem sobie odpowiedzieć. Pragnienie, żeby On był obok.. Lub chociaż napisał. Zastanawiam się nad sensem życia, istnienia, co wcale nie znaczy, że myślę o Końcu.

Do dzisiejszych refleksji doprowadziła mnie rozmowa ze szkolnym Pedagogiem. Mimo, że słowa padały do całej "klasy", niektóre prosto do mnie.

Odpowiedziałam sobie na pytanie, dlaczego boję się Miłości?

Wiele osób przed Nim zadało ból. Zraniło już mocno poranione serce. Okłamywałam się, że już je wyleczyłam, że wszytko jest Ok. A jak jest naprawdę? Wciąż w głowie mam najgorsze scenariusze. Że i On okaże się taki jak Tamci. A moje Serce już dość ma bólu, cierpienia. Nie zniosłoby kolejnego ciosu. Z tych wszystkich Miłości, największego. To co jest miedzy Nami... Jeszcze nigdy nie zaangażowałam się tak bardzo! Na nikim mi tak nie zależało, jak właśnie na Nim!

Teraz czekam tylko na dzień, kiedy ta cudowna bajka się skoczy. Kiedy będzie trzeba zamknąć Książkę i odłożyć ją na półkę. Zapomnieć. Czekać na dzień, kiedy pozostaną tylko kartki pełne naszych uczuć. Nie będzie już tych czystych, które wspólnie byśmy mogli zapisać...

Boję się łez, ale z drugiej strony chciałabym spróbować. Dać szansę Miłości. Spełnić swoje marzenia. Na parę chwil poczuć smak szczęścia, Jego bliskości...

Nie chcę zbyt szybko zamykać tej Księgi. Nie chcę odkładać Jej na najwyższą półkę i wracać do niej w złych chwilach. Otwierać jej z myślą, że wszystko przeminęło... Że pozostały tylko wspomnienia...

Chcę ją każdego dnia z Nim tworzyć. Żeby to była Nasza Książka. Pełna Naszych uczuć. Nie tylko moich...

Da mi szansę? Dokończy a jednocześnie zacznie ją ze mną? 

Komentarze

  1. Ilona jestes wspaniała!!! dzieki za wszystko za to ze jestes ze potrafisz pocieszyc w tych smutnych, złych chwilach, rozbawic kiedy potrzeba i za to ze jestes ta osoba ktora nareszcie rozumie jak czuje sie zraniona osoba i potrafisz doradzic i zrozumiec. Nie boj sie dac szansy twojej milosci, skoro ona jest tak silna sprobuj otworzyc sie i nie bac tego co sie zdarzy, skoro kochasz to kochaj nadal z kazdym dniem coraz mocniej i nie pozwol sie zranic. Wierzę że wszystko sie jeszcze ułoży i z każdym dniem bedzie lepiej:):*:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna zmiana bloga. Sroka, że tak późno, ale juz niewpadam na blogi. Z tego co widzę i słysze musisz byc strasznie uczuciową dziewczyną i za to Cię lubię :)) 3maj się

    OdpowiedzUsuń
  3. Czasai wrto doać szanse miłości. Boisz się zrnienia bo pewnie dużo już preszłaś. Jednak jeślli nie zaryzykujesz nie zbacysz co cię mogło czekć. ja w takich sytuacjach nie robie sobie nadziei, przygotowuje sie na najgorsze i ryzykuje. Nauczyłam się tego choc początki i tak były bolesne. Jednak w niepewnej sytuacji lepiej zachować dystans do momentu kiedy ie stanie sie pewna. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hm.. Nie wolno sie oszukawiac..okłamywac..to ze ktos pomysli sobie ze u Ciebie jest wporzadku, to nie znaczy ze Tobie zrobi sie lepiej .. Szansa na milosc?moja moze juz dawno minęła..ale Twoja sie rozwija:)Zobaczysz... jescze kiedys napiszesz mi, ze Kochasz Go i chcialabys to wykrzyczec swojemu swiatu..ale kto nim bedzie to nie jestem Ci w stanie powiedziec.. napisacEh.. Twoje notki sa pelne uczuc.. takie dobre do przemyslen ._____It's so wonderful wonderful life ...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz