Koniec Bajki. /// Jestem przy Tobie...

... Ale nie ma przy mnie Osoby, która sprawiała, że każdy dzień był piękniejszy. Dzięki której miałam siłę wstać rano, by powitać nowy dzień. Miałam uśmiech na twarzy mimo, że za oknem padał deszcz.

Nie ma Osoby, przy której szybciej biło Serce. Dzięki której miałam siłę walczyć z problemami. Stawiać czoło tym wszystkim wrogo nastawionym osobom, sytuacjom.

Nie ma Osoby, która sprawiała, że byłam szczęśliwa.

Już Jej nie ma i nie będzie.

Nasze drogi się rozeszły.

Czy kiedyś w ogóle kroczyliśmy jedną?

Nie ma Jej już. Nie będzie.

Skończyła się historia, skończyła się Bajka.

Pojawiła się inna Królewna.

A ja?

Tyle czasu wierzyłam w każde Jego słowo. W każde Jego kłamstwo. Że to ja jestem Królewną..

Skończyła się Bajka. Muszę zbudzić się z tego cudownego snu. Wstać i iść dalej..

Zapomnieć...

Otrzeć łzy...

Nie mogę się poddać...

Muszę oszukać zakochane Serce, które teraz tak bardzo boli...

 

Mamo:* [mimo, że tego nie czytasz], Jola:*, Roksana:*, Paulinka:*, Dominika:*, Dominika:*, Agnieszka:* [która nie zna całej sprawy;)],  - dziękuję, że Jesteście. Wspieracie. Dajecie mi siłę, nie pozwalacie się załamać. Ocieracie łzy, mimo że przy każdym Waszym czułym słowie jest ich więcej - wciąż "podajecie chusteczkę".

  Przytulacie. Kochacie:* Dziękuję!:* Bez Was jestem Nikim!

Komentarze

  1. Oj mój kwiatuSSku .. ;* :(Nie wiem sama co powiedziec..to co teraz przezywasz jest bardzo trudne .. :/Bolesne.. :( Królewna pozostaniesz.. tylko Królewicz sie zmieni :)Jescze zobaczysz:):):)Widac ten nie zaslugiwal na Ciebie ..Jak dla niego to jestes za duzo warta:):)Jestes prawdziwym skarbem.. wiec po co sie obijac?? Wstawaj !!Teraz sięgłas juz dna.. teraz czas sie od niego odpic !! :):):) Ktoś mi musi rozpromieniać dzionki :*:*Wierze ze bedziesz szczesliwa.. <33I wolna.. ja MOTYL .. wolna od cierpień, bólu i łez..Dziekuje za wyróżnienie :*Best Wishes

    OdpowiedzUsuń
  2. Chociaz nie wiem dokońca o co chodzi to łatwo się domyślic. Popieram słowa tej osoby przedemną, że Ty nadal jesteś królewną.....a on nie był Ciebie wart i będzie nowy fajniejszy królewicz. Pamiętasz ta kartke z cechami milości co dostałas ode mnie Pamiętaj o tej ostatniej z cech, że na miłosc jest czas......ona kiedyś przyjdzie i będzie najpiękniejsza. 3maj się Masz we mnie wsparcie :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Miej siłe podnosić się. odnajdz w sobie siłę, żeby się odnaleść. Jeste z Toba i wiem, że dasz radę. Będzie lepiej. Może nie od razu, ale później. Dbrze, że masz pry sobie osoby, które podają ci husteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. twój blog został oceniony... zgłosiłaś się na www.oceny-iwony.blog.onet.pl ale adres został zmieniony... wejdź na www.oceny-marceli-i-iwony.blog.onet.pl i zobacz na swoją ocene.. pozdr;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tak naprawde było ci smutno kiedy "ta" osoba odeszła czy tak naprawdę cieszysz się ze jej odejscia - to pytanie pozostawiam tobie...opisujac twoj wiersz moge od razu stwierdzic ze jest w nim cos zakletego co ujawnia sie podczas czytania - cos co obserwujemy codziennie a jednak jest takie niedzisiejsze serdecznie gratuluje wnikniecia w tej wiersz...www.my-vista.blog.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo dziękuję za komcie na moim blogu (nawiasem mowiac moze bede tutaj czesciej wpadal?) pozdrawiam i zycze dalszego rozwoju talentu literackiej tworczosci....www.my-vista.blog.onet.pl.

    OdpowiedzUsuń
  7. grzegorzmolenda@op.pl27 kwietnia 2007 09:08

    Piszesz mądrze... I tak dla informacji mam 15 wiosenek za soba... Wielkie dzięki za to że piszesz w ten sposób na moim blogu... Dajesz mi wiele do myślenia... Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. ~Princess Jenny28 kwietnia 2007 11:29

    Piękny komentarz u mnie zostawiłaś.Pomógł mi.I to bardzo.Są to słowa jedne z najpiękniejszych w moim życiu.Mam przyjaciela,lecz on nie zawsze może przy mnie być.Przyjaźń to wielki skarb - masz rację.A płacz przynosi ukojenie.Także racja.dziękuję i dodaję Cię do linków,a w miarę możliwości z czasem - przeczytam wszystkie Twoje notki,ponieważ zaciekawiłaś mnie.Pozdrawiam bardzo serdecznie, refleksje-jenny.blog.onet.pl P.S. Mam prośbę.A raczej pytanie...czy te słowa mogę opublikować na swoim blogu czy wolisz nie?:,,Płac! - aż poczujesz ulgę.Krzycz! - aż wszytkie negatywne emocje Cię opuszczą. Nie zatrzymuj w sobie tego wszystkiego! Nie warto!Milcz - aż cisza przyniesie odpowiedź na wszytkie trudne pytania.Słuchaj głosu Serca - Ono podpowie najlepiej.Mów o tym co Cię boli. Poczujesz się lepiej.Przelewaj uczucia na papier. On nie potępi, nie powie co masz robić, ale sprawi, że wszytko z Ciebie "spłynie".Nie ukrywaj swoich uczuć... "

    OdpowiedzUsuń
  9. ~Princess Jenny28 kwietnia 2007 11:36

    A propo wszystkiego...piękne wiersze:) refleksje-jenny

    OdpowiedzUsuń
  10. ~Princess Jenny28 kwietnia 2007 13:09

    Bardzo dziękuję.Pomogłaś baaardzo,ale troszkę.I bardzo dziękuję za to,iż mogę opublikować Twoje słowa.To dla mnie naprawdę wielki zaszczyt.Pozdrawiam serdecznie, refleksje-jenny.blog.onet.plP.S. Przeczytałam już połowę Twoich notek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. krzysztof_kanya@vp.pl4 maja 2007 03:52

    Bardzo mi się spodobał ten frazeologizm: "Oszukać zakochane Serce". Świetny. Aż go kiedyś ukradnę. :-)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm.. Wiem, że już tego nie przeczytasz nigdy... Może kiedyś znajde Tego jedynego.. Ale teraz to Jacek jest całym świate... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak... Miłość znajdzie odpowiedni moment... Przyjdzie... I miło nas zaskoczy...:) Wierze w to!:*Dziękuję Agnieszka:*

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś mi się uda. Odnajduje w sobie strumień, z któego czerpie siły. Odnajde wodospad. Wiem to. Muszę być silna. Żyć dla siebie, dla przyjaciól...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zadawałam sobie wiele razy to pytanie. Jaka jest odpowiedź? Do dnia dzisiejszego tak naprawdę nie wiem..:(Ale sądzę, że bez Niego jest mi źle.Czy go odzyskam? - czas pokaże...

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziekuje za mile slowa.Nie musisz mi dziekowac, bo to przyjemnosc pomagac innym. Ciesze sie, ze moje slowa daja [dawaly] Ci wiele do myslenia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za wyróżnienie.. Twój komentarz wywołuje uśmiech na twarzy, ilekroć do niego powracam.Piękny komentarz?Napisałam tylko, to co czułam w danej chwili...:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieszę się, że mogłam pomóc. Raduje się ma dusza, kiedy słyszę słowo Dziękuję, płynące prosto z serca.Jestem od tego, żeby żyć dla innych. Żeby słuchać i pomóc.Jestem nie odejde, choć czasem bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozwalam:-)Miło, że coś Cię zauroczyło w potoku moich zwykłych słow, przelanych na kartke papieru...:-)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz